DOSTAVA I PLAĆANJE
*Ažuriranje stanja dostupnosti artikala, radimo u što kraćem roku.
Pre online porudžbine, proverite da li je artikal dostupan, pozivom na telefon 011/3542018 ili 0638696164.
Nakon što izvršite online porudžbinu, na navedenu email adresu primićete automatsku email poruku da je porudžbina uspešno izvršena.
Ta email poruka nije rezervacija artikala – njom se potvrđuje da je Vaša porudžbina primljena, i da je trenutni status Vaše narudžbenice – u obradi.
Kako je raspoloživost artikala promenljiva, u slučaju promene porudžbine, mi ćemo Vas kontaktirati u najkraćem roku putem telefona ili emaila.
Period obrade porudžbine je najčešće 2-3 radna dana. Porudžbine plasirane u periodu od petka do nedelje ulaze u obradu od ponedeljka.
Cena isporuke ne zavisi od broja paketa ili težine. Isporuka za porudžbine u vrednosti veće od 10.000,00 din je besplatna. Za sve porudžbine manje od tog iznosa, cena isporuke će biti obračunata prema zvaničnom cenovniku kurirske službe. Isporuka će biti uračunata u zbirnu cenu artikla. Obaveštenje o ceni isporuke možete videti pre potvrđivanja porudžbine. Uobičajeni rok dostave za robu kupljenu u internet prodavnici je od dva do pet radnih dana kada porudžbinu potvrdi internet prodavnica email porukom sa potvrdom da je roba spremna za slanje. Rok isporuke može biti i duži od navedenog, maksimalno trideset dana, u vanrednim slučajevima poput praznika, velikih gužvi, pandemija, neprohodnosti puteva u slučaju vremenskih nepogoda i sl. Kurirska služba je u obavezi da isporuku vrši što efikasnije u skladu sa svojim mogućnostima i poslovnim kapacitetima.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme „KUPI“, saglasni ste sa uslovima on-line kupovine i dostave.
DOSTAVA
Dostava se vrši u saradnji sa kurirskom službom „City Express“. Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku radnim danima. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može da preuzme pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket i utvrdite da ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja preuzmite pošiljku. Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u skladu sa poslovnom politikom svoje firme. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju. Isporuka robe vrši se isključivo na teritoriji Republike Srbije. Isporuka van teritorije Srbije nije moguća.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme „KUPI“, saglasni ste sa uslovima on-line kupovine i dostave.